There are no translations available.

Kad vaikai suvoktų pinigų reikšmę, klasėje įrengtoje improvizuotoje parduotuvėje buvo organizuojamas realius apsipirkimas, savo sukurta unikalia valiuta. Vaikams pats efektyviausias ir įtraukiausias būdas mokytis ankstyvojo finansinio raštingumo – patyriminės veiklos. Šios veiklos padeda vaikams ugdyti kritinį mąstymą ir gebėjimą prisitaikyti prie dinamiškos aplinkos. Žinoma, apsipirkimas neturėtų būti vienintelis tikslas, pirkiniai turi turėti savo paskirtį, todėl nusipirkę produktus, vaikai gamino skanų desertą. Tokiu būdu vaikai gavo ne tik pirkimo ir atsiskaitymo už prekes patirties, bet panaudojo savo turimas žinias ir kitame, realaus gyvenimo, kontekste.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Ingrida Tuomėnienė
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Ingrida Tuomėnienė
View the embedded image gallery online at:
http://gytariai.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=880%3Aankstyvasis-finansinis-ratingumas&lang=en#sigFreeIdbce3e6aafc
http://gytariai.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=880%3Aankstyvasis-finansinis-ratingumas&lang=en#sigFreeIdbce3e6aafc