ŠIAULIŲ GYTARIŲ PROGIMNAZIJOS
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ 2022 m.
APIBENDRINIMAS
Mokyklos veiklos įsivertinimas vykdomas remiantis LR Švietimo įstatymu, 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281, ir Švietimo ir mokslo ministro įsakymu „Dėl pritarimo bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijoms“, 2009 m. kovo 30 d. Nr. ISAK-607, Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-267.
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo paskirtis:
- atrasti mokyklos veiklos kokybės sėkmes bei trukdžius;
- planuoti bendrus sprendimus dėl būtinų veiksmų, gerinant mokyklos veiklą,
- į mokyklos tobulinimo procesus įtraukti visus bendruomenės narius.
Giluminio įsivertinimo kryptys:
4.2. Tema – Mokymasis ir veikimas komandomis.
4.2.1 Rodiklis –Veikimas kartu.
4.2.2 Rodiklis – Bendradarbiavimas su tėvais.
Pasirinkti vertinimo metodai:
- Dokumentų analizė.
- Anketavimas.
- Pokalbis su klasių vadovais.
Įsivertinime dalyvavo:
- Mokiniai –173 ( iš 190)
- Mokytojai – 31 (iš 33)
- Tėvai – 165 (iš 190)
Išvados ir rekomendacijos
Mokiniai
5 aukščiausios vertės teiginiai
- 1.Mano tėvams pakanka informacijos, kurią gauna iš progimnazijos apie mano mokymąsi. 3,3
- 2.Mokytojai su manimi elgiasi pagarbiai ir geranoriškai. 3,2
- 3.Mano santykiai su bendraklasiais yra geri. 3,2
- 4.Mano bendravimas su klasės auklėtoja(-u) yra paremtas abipusiu pasitikėjimu. 3,1
- 5.Klasės auklėtoja(-s) sudaro galimybes tėvams aktyviai įsitraukti į klasės bei progimnazijos gyvenimą. 3,0
5 žemiausios vertės teiginiai
- 1.Esant reikalui, kreipiuosi į mokyklos pagalbos specialistus. 2,5
- 2.Man dažnai kyla bendravimo su mokytojais sunkumų. 2,7
- 3.Iš mokytojų mokiniai sulaukia daug pagyrimų ir pripažinimo. 2,8
- 4.Mano tėvai noriai dalyvauja mokyklos, klasės renginiuose. 2,8
- 5.Progimnazijoje aš esu saugus. 2,9
Tėvai
5 aukščiausios vertės teiginiai
- 1.Aš domiuosi savo vaiko mokymosi pasiekimais. 3,8
- 2.Aš domiuosi savo vaiko galimybėmis daryti pažangą. 3,7
- 3.Aš dalyvauju tėvų susirinkimuose. 3,7
- 4.Tėvų susirinkimai yra informatyvūs, naudingi.3,5
- 5.Mano bendravimas su vaiko klasės auklėtoju(-a) yra paremtas abipusiu pasitikėjimu. 3,4
5 žemiausios vertės teiginiai
- 1.Aš įsitraukiu į mokyklos švenčių, renginių organizavimą. 2,1
- 2.Aš teikiu atsiliepimus apie mokyklos veiklą.2,5
- 3.Aš dalyvauju mokyklos šventėse. 2,7
- 4.Mokykla organizuoja tėvams šviečiamuosius užsiėmimus įvairiomis vaikų ugdymo temomis. 2,7
- 5.Mokytojai domisi tėvų galimybėmis padėti vaikams tobulėti. 2,7
Mokytojai
5 aukščiausios vertės teiginiai
- 1.Mano santykiai su kitais mokytojais kolegiški, geranoriški. 3,6
- 2.Mokymosi sunkumų turinčių vaikų tėvams yra teikiamos konsultacijos. 3,6
- 3.Aš bendradarbiauju su kolegomis, padedu jiems. 3,5
- 4.Mokytojai dirba kaip profesionalų komanda. 3,4
- 5.Mes kartu džiaugiamės pavykusiais projektais, pasiekimais, laimėjimais. 3,4
5 žemiausios vertės teiginiai
- 1.Mūsų mokyklos mokytojai stebi vienas kito pamokas ir aptaria jas tarpusavyje. 2,5
- 2.Tėvai dalyvauja tobulinant mokyklos veiklą. 2,7
- 3.Tėvai noriai dalyvauja mano organizuojamuose tėvų susirinkimuose.2,9
- 4.Tėvai domisi jų vaiko galimybėmis daryti pažangą. 2,9
- 5.Egzistuoja aiškūs susitarimai, kokiomis formomis ir kokiu metu vyks bendradarbiavimas su tėvais. 3,0
Stiprieji veiklos aspektai:
ü Tėvai ir mokiniai sutinka, kad mokytojų, mokinių ir tėvų tarpusavio santykiai grindžiami pagarba, pasitikėjimu.
ü Tiek mokiniai, tiek mokytojai sutinka, kad tėvams pakanka informacijos, kurią gauna iš progimnazijos apie savo vaikų mokymąsi.
ü Mokiniai sutinka su teiginiu ,kad klasės auklėtoja(-s) sudaro galimybes tėvams aktyviai įsitraukti į klasės bei progimnazijos gyvenimą
ü Tėvai ir mokiniai teigia, kad bendravimas su klasės vadovu yra paremtas abipusiu pasitikėjimu.
ü Tėvai nurodė, kad domisi vaiko ugdymu mokykloje.
ü Mokytojai sutinka , kad jų tarpusavio santykiai kolegiški, geranoriški, kad jie dirba kaip profesionalų komanda .
ü Mokyklos bendruomenė kartu džiaugiasi pavykusiais projektais, pasiekimais, laimėjimais.
Tobulintini veiklos aspektai:
ü Tiek mokiniai, tiek tėvai sutinka, kad mažai domisi mokyklos ir klasės gyvenimu, vengia dalyvauti renginiuose.
ü Mokiniai norėtų daugiau sulaukti mokytojų pagyrimų, pripažinimo.
ü Tėvai pasigenda mokykloje organizuojamų šviečiamųjų užsiėmimų įvairiomis vaikų ugdymo temomis.
ü Mūsų mokyklos mokytojai pastebi, kad nėra kryptingo , nuoseklaus vienas kito pamokų stebėjimo ir aptarimo tarpusavyje.
ü Mokytojai pasigenda aiškių susitarimų, kokiomis formomis ir kokiu metu vyks bendradarbiavimas su tėvais.