There are no translations available.
Tikslas
Teikti švietimo pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų ir sudaryti sąlygas sėkmingam šių vaikų ugdymui(si) klasėje, siekiant užtikrinanti pilnavertį poreikių tenkinimą ugdymo procese.
Uždaviniai
- Vertinti mokinių kalbą, nustatyti kalbos bei kalbėjimo sutrikimus.
- Sudaryti kalbėjimo ir kalbos sutrikimų šalinimo programas.
- Šalinti mokinių kalbos bei kalbėjimo sutrikimus, bendradarbiaujant su ugdytinių tėveliais, pedagogais.
Funkcijos
- atlikti mokinių kalbos vertinimą ir nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- numatyti specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, sudaryti kalbos sutrikimų šalinimo programas;
- teikti specialiąją pedagoginę (logopedinę) pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų dirbant pogrupiuose, grupėse, esant galimybei, ir individualiai;
- bendrauti ir bendradarbiauti su mokytojais, mokinių tėvais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais;
- padėti mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
- konsultuoti mokytojus, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo klausimais;
- šviesti mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais;
- tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus;
- dalyvauti mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje