asdasd
101 - Pradinio ugdymo kabinetas 102 - Pradinio ugdymo kabinetas 102 102 102 102 103 - Pradinio ugdymo kabinetas 103 103 103 103 104 - logopedo kabinetas 105 - specialiojo pedagogo kabinetas 106 107 108 109 110 - sekretoriatas (raštinė) 110 110-1 - direktorius 110-2 - posėdžių kabinetas 110-3 - direktoriaus pavaduotojas ugdymui 111 111 111 112 112 112 113 114 - mokytojų kabinetas 114 115 - mokytojų skaitykla 116 - biblioteka 117 - biblioteka 117 118 - mokinių skaitykla 119 - poilsio kambarys 120 - technologijų kabinetas 120 120 120 121 - technologijų kabinetas 122 - technologijų kabinetas 122 122 122 123 - technologijų kabinetas 123 124 - technologijų kabinetas 124 124 124 124 125 125 126 - valgykla 126 126 126 126 126 126 126 127 - sporto salė 127 128 - persirengimo kabinetas 128 128 128 129 - persirengimo kabinetas 129 129 130 - aktų salė 131 - persirengimo kabinetas 131 131 131 132 132 133 134 vidinis kiemelis holas holas105 holas holas holas holas holas holas holas holas holas holas holas koridorius koridorius koridorius koridorius koridorius koridorius laiptai laiptai laiptai laiptai laiptai laiptai wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc holas holas holas holas holas holas holas laiptai laiptai laiptai wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc 201 - pradinio ugdymo klasė 201 202 - pradinio ugdymo klasė 202 202 203 - pradinio ugdymo klasė 203 203 203 203 203 203 204 - pradinio ugdymo klasė 205 - pradinio ugdymo klasė 205 205 205 205 205 206 - matematikos kabinetas 206 206 206 207 - matematikos kabinetas 207 207 207 208 - imformacinių technologijų kabinetas 209 - imformacinių technologijų kabinetas 209 209 209 209 209 209a 209a 210 - metodinis kabinetas 211 - lietuvių kalbos kabinetas 211 212 - socialinio pedagogo kabinetas 213 - etikos kabinetas 213 213 214 - tikybos kabinetas 214 215 - biologijos kabinetas 215 215 216 - techninių mokymo priemonių kabinetas 217 - istorijos kabinetas 217 217 217 218 - geografijos kabinetas 218 218 218 holas holas holas holas laiptai laiptai laiptai laiptai laiptai laiptai wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc wc 301 - pradinio ugdymo klasė 302 - pradinio ugdymo klasė 302 302 302 302 302 303 - pradinio ugdymo klasė 303 303 303 303 303 303 304 - pradinio ugdymo klasė 305 - pradinio ugdymo klasė 305 306 - užsienio kalbos kabinetas 306 306 306 307 - užsienio kalbos kabinetas 307 307 307 308 - užsienio kalbos kabinetas 308 308 308 309 - užsienio kalbos kabinetas 309 309 310 - lietuvių kalbos kabinetas 310 311 311 311 312 313 - laboratorija 313 314 - lietuvių kalbos kabinetas 314 314 315 - psichologijos kabinetas 316 317 318 318A 319 320 321 322
  • Lithuanian
  • English (United Kingdom)

header

Estetika
There are no translations available.

PASTATO VIDAUS ERDVIŲ IR PATALPŲ ESTETINIO VAIZDO KŪRIMO KONCEPCIJA

 

Mąstau - vadinasi egzistuoju. Žinios – šviesa, gyvenimas – šviesa, kūryba - polėkis, polėkis – erdvės simbolis visomis prasmėmis, laivės simbolis, kelias į šviesą. Estetika ir jos suvokimas – sudėtinė ugdymo dalis. 

Baltos, žalios, pilkos, juodos spalvų dominavimas mokyklos interjere, su geltonos spalvos akcentais. 

Vienareikšmiškas baltos spalvos dominavimas bendrojo naudojimo patalpose (holai, koridoriai, perėjimai, vestibiuliai, laiptinės, valgyklos salė, sporto salė ir pan.). Neutralios pastelinės žalsvai pilkos spalvos dominavimas pirmo aukšto administracinėse patalpose. Neutralios pastelinės smėlio spalvos dominavimas klasėse ir kabinetuose. 

Jaukumas. Solidumo dermė su žaismingumu. Erdvinės laisvės pojūtis. 

Šviesos žaismas ir jo akcentavimas. Keičiamos šviesos instaliacijos švenčių ir mokyklos bendruomenei reikšmingų švenčių metu. 

Žalieji plotai mokyklos interjere (vestibiulio balkonų pertvaros, valgyklos salės erdvė, mokyklos vidaus kiemelis), dekoratyviniai vazoniniai augalai naudojami, kaip interjero puošybos detalės, jais puošiami holai, vestibiuliai, laiptinių langai. 

Mokyklos patalpos puošiamos mokinių kūrybiniais meno darbais. Įvairovės dėlei prie mokinių meninės kūrybos darbų derinami meninės fotografijos darbai su augaliniais motyvais, atkartojantys gyvus augalus mokyklos pastato interjere. 

Ugdymo įstaigai neįprasto mokyklos pastato erdvių panaudojimas išskirtinei nuotaikai kurti panaudojant laikinas erdvines instaliacijas, puošybos elementus iš popieriaus. Visos erdvės ir patalpos neperkrautos, saikingai dekoruotos. 

Akcentuojamas modernumas dermėje su istorinės atminties, tautinių, baltiškų simbolių elementais. 

Pasikartojantys stilizuoto Pasaulio/Gyvybės medžio, kaip progimnazijos simbolio, akcentai interjere, jo detalėse. 

Poilsio zonos mokiniams ir mokytojams mokyklos holuose, vestibiuliuose. Poilsio zonos formuojamos iš minkštasuolių. Minkštasuoliai žalios, geltonos, juodos spalvų (galimi įvairūs, tarpusavyje derantys šių spalvų atspalviai), dominuojanti spalva – žalia, galimi ir rekomenduojami žaismingi skirtingų spalvų minkštasuolių dalių deriniai. 

Mokytojų kambarys - darbo ir poilsio zona. Mokyklos pastate veikiantis miesto viešosios bibliotekos „Saulės“ filialas – integrali ugdymui(si) ir poilsiui skirtų zonų dalis. 

Progimnazijos pastate galimos išskirtinio dizaino erdvės, padedančios išvengti spalvų monotonijos mokykloje: dailės, muzikos, technologijų kabinetai, patalpos skirtos informacinėms technologijoms. 

Aktų salėje interjeras kuriamas eklektiškuoju FUSION stiliumi pagal ŠIUOLAIKINĮ interjero dizainą, leidžianti maišyti visus iki tol turėtus istorinius ir geografinius interjero stilius, įterpiant į juos ir tobulėjančių technologijų sąlygotas naujoves. Erdvė kuriama išlaikant TECHNO stiliaus dominavimą. Pabrėžiamos metalo ir plastiko, grubios sienų apdailos detales, atviros konstrukcijos. Šaltos sidabro, metalo, aprūdijusios geležies spalvos derinamos su šiltų atspalvių pastelinėmis spalvomis. Išsaugojami viso pastato interjero stilistiką pabrėžiantys baltos spalvos sienų plotai. Kaip atsvara grubumui interjero puošyboje naudojami lietuvių paprotinės dekoratyvinės dailės elementai, etnografinių ir/ar archajiškų simbolių detalės (pvz. erdvėje kabantys šiaudiniai sodai ir pan.). Kuriamas iliuzinis ryšys ir dermė tarp visų Gytarių istorinės raidos epochų: daugiabučių namų rajonui būdingos monotonijos, pramoninės mikrorajono vystymosi etapo, įvairių laikotarpių etnografinio kaimo, dvaro ūkio sodybos  ir archainių laikų.