STEAM iššūkis MONDRIAN MENAS
  Šiais mokslo metais mokyklos STEAM grupės mokytojai dalyvauja NŠA vykdomame projekte „STEAM ugdymo tobulinimas“. Mokytojai mokymų metu gilino savo žinias, sėmėsi naujų idėjų ir jas taikė praktikoje. Kovo mėnesį mokyklos komandos galėjo pasirinkti vieną ar kelis STEAM iššūkius. Viena komanda pasirinko Petro Kuzmjak school, Serbia iššūkį: „Mokiniai tyrinėja Mondriano meną, kad sužinotų daugiau apie geometrines figūras. Užduoties produktai turėtų susieti Mondriano meną matematiniu turiniu, pvz. plotu, kampais ar kitu.
     Vykdant STEAM iššūkį vyko keturių mokomųjų dalykų integracija: istorijos, dailės, matematikos, informacinių technologijų. Vykdyta TEAM veikla buvo įtraukianti į savarankišką mokymąsi, didino mokinių savarankiškumą, gerino socialinius įgūdžius, stiprino dalykų integraciją, ugdė STEAM gebėjimus. Ugdomoji veikla grįsta mokinių mokėjimo mokytis ir asmeninės bei pažinimo kompetencijų, sąmoningumo ir nuostatos stiprinti STEAM ugdymą. Tikslingas IKT taikymas motyvuoja mokinius mokytis ir siekti aukštesnių rezultatų. Iššūkio vykdymas prasidėjo istorijos pamokose. Mokytoja supažindino mokinius su Mondrian meno atsiradimo istorija, žiūrėjo ir aptarė video medžiagą. Dailės dviejų pamokų ciklą 8-ųjų klasių mokiniai pradėjo nuo priminimo moderniosios meno srovės- abstrakcionizmo ypatumų. Pakartojo pagrindines chromatines spalvas (raudona, mėlyna, geltona) ir achromatines spalvas (juoda, balta, pilka).Eskizavo statiškas ir dinamiškas kompozicijas. Susipažino su ankstyvąja ir vėlesniųjų metų P. Mondrean kūryba. Piešė, tapė, džiaugėsi kūrybiniu procesu... Pasibaigus dailės pamokų ciklui, veikla buvo tęsiama matematikos pamokoje. Mokiniai pakartojo plokštumos geometrinių figūrų pavadinimus, savybes, plotų formules. Pasirinko po 15 geometrinių figūrų. Įvardino figūras ir išmatavo reikiamus ilgius. Skaičiavo išmatuotų geometrinių figūrų plotus. Matematiniams skaičiavimams patikrinti informacinių technologijų pamokose mokiniai pritaikė Excel skaičiuoklę. Parašė formules plotams skaičiuoti, suvedė išmatuotus ilgius ir patikrino savo skaičiavimus. Mokyklos antrojo aukšto fojė surengta mokinių darbų paroda. Vykdyta projektinė veikla NŠA įvertinta teigiamai. Veikos aprašas išverstas į anglų kalbą ir bus patalpintas metodiniame leidinyje. Mokinius konsultavo mokytojos: istorijos Jūratė Baranauskienė, dailės Ilona Jankauskienė, matematikos Inga Pokvytienė, informacinių technologijų Rūta Norutienė.