
Balandžio 29 d. Gytarių progimnazijoje vyko konferencijos „MOKYMOSI KELIAI: ĮVAIRIŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KALBOS IR SKAITYMO GEBĖJIMŲ UGDYMAS“, antroji dalis, apskritojo stalo diskusija „MOKYMOSI KELIAI: ĮVAIRIŲ POREIKIŲ MOKINIŲ UGDYMAS“. Šios diskusijos tikslas – ugdyti įtraukios mokyklos kultūrą, didinti bendruomenės informuotumą apie įtraukiojo ugdymo principus, vertybes ir naudą kiekvienam vaikui. Skatinti mokytojų, mokinių ir tėvų bendradarbiavimą, pasitikėjimą, atvirą, pagarbią ir konstruktyvią komunikaciją tarp visų bendruomenės narių.
Diskusijoje dalyvavo VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programos dėstytojos, mokslininkės doc. Dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Ieva Bilbokaitė – Skiauterienė, doc.dr. Laima Tomėnienė. Mokslininkės pristatė užsakomojo tyrimo „Mokyklos bendruomenės požiūris į įtraukujį ugdymą“ ataskaitą, dalyvavo diskusijoje, atsakė į iškilusius klausimus. Diskusiją organizavo Šiaulių švietimo kompetencijų centras ir Šiaulių Gytarių progimnazijos direktorius Rimtautas Pečeliūnas, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Nijolė Lisauskaitė, švietimo pagalbos specialistės Dalia Šukienė, Ingrida Kurmanskienė. Diskusija prisidėjo prie „Tūkstantmečio mokyklos I“ projekto Gytarių progimnazijos suplanuotos veiklos „Kompleksinės švietimo pagalbos teikimo mokiniui modelio atnaujinimas“ įgyvendinimo.








