ŠIAULIŲ GYTARIŲ PROGIMNAZIJOS
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ 2022 m. APIBENDRINIMAS
Mokyklos veiklos įsivertinimas vykdomas remiantis LR Švietimo įstatymu, 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281, ir Švietimo ir mokslo ministro įsakymu „Dėl pritarimo bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijoms“, 2009 m. kovo 30 d. Nr. ISAK-607, Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-267.
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo paskirtis:
- atrasti mokyklos veiklos kokybės sėkmes bei trukdžius;
- planuoti bendrus sprendimus dėl būtinų veiksmų, gerinant mokyklos veiklą,
- į mokyklos tobulinimo procesus įtraukti visus bendruomenės narius.
Giluminio įsivertinimo kryptys:
4.2. Tema – Mokymasis ir veikimas komandomis.
4.2.1 Rodiklis –Veikimas kartu.
4.2.2 Rodiklis – Bendradarbiavimas su tėvais.
Pasirinkti vertinimo metodai:
- Dokumentų analizė.
- Anketavimas.
- Pokalbis su klasių vadovais.
Įsivertinime dalyvavo:
- Mokiniai –173 ( iš 190)
- Mokytojai – 31 (iš 33)
- Tėvai – 165 (iš 190)
Išvados ir rekomendacijos
Mokiniai
5 aukščiausios vertės teiginiai
1.Mano tėvams pakanka informacijos, kurią gauna iš progimnazijos apie mano mokymąsi. 3,3
2.Mokytojai su manimi elgiasi pagarbiai ir geranoriškai. 3,2
3.Mano santykiai su bendraklasiais yra geri. 3,2
4.Mano bendravimas su klasės auklėtoja(-u) yra paremtas abipusiu pasitikėjimu. 3,1
5.Klasės auklėtoja(-s) sudaro galimybes tėvams aktyviai įsitraukti į klasės bei progimnazijos gyvenimą. 3,0
5 žemiausios vertės teiginiai
1.Esant reikalui, kreipiuosi į mokyklos pagalbos specialistus. 2,5
2.Man dažnai kyla bendravimo su mokytojais sunkumų. 2,7
3.Iš mokytojų mokiniai sulaukia daug pagyrimų ir pripažinimo. 2,8
4.Mano tėvai noriai dalyvauja mokyklos, klasės renginiuose. 2,8
5.Progimnazijoje aš esu saugus. 2,9
Tėvai
5 aukščiausios vertės teiginiai
1.Aš domiuosi savo vaiko mokymosi pasiekimais. 3,8
2.Aš domiuosi savo vaiko galimybėmis daryti pažangą. 3,7
3.Aš dalyvauju tėvų susirinkimuose. 3,7
4.Tėvų susirinkimai yra informatyvūs, naudingi.3,5
5.Mano bendravimas su vaiko klasės auklėtoju(-a) yra paremtas abipusiu pasitikėjimu. 3,4
5 žemiausios vertės teiginiai
1.Aš įsitraukiu į mokyklos švenčių, renginių organizavimą. 2,1
2.Aš teikiu atsiliepimus apie mokyklos veiklą.2,5
3.Aš dalyvauju mokyklos šventėse. 2,7
4.Mokykla organizuoja tėvams šviečiamuosius užsiėmimus įvairiomis vaikų ugdymo temomis. 2,7
5.Mokytojai domisi tėvų galimybėmis padėti vaikams tobulėti. 2,7
Mokytojai
5 aukščiausios vertės teiginiai
1.Mano santykiai su kitais mokytojais kolegiški, geranoriški. 3,6
2.Mokymosi sunkumų turinčių vaikų tėvams yra teikiamos konsultacijos. 3,6
3.Aš bendradarbiauju su kolegomis, padedu jiems. 3,5
4.Mokytojai dirba kaip profesionalų komanda. 3,4
5.Mes kartu džiaugiamės pavykusiais projektais, pasiekimais, laimėjimais. 3,4
5 žemiausios vertės teiginiai
1.Mūsų mokyklos mokytojai stebi vienas kito pamokas ir aptaria jas tarpusavyje. 2,5
2.Tėvai dalyvauja tobulinant mokyklos veiklą. 2,7
3.Tėvai noriai dalyvauja mano organizuojamuose tėvų susirinkimuose.2,9
4.Tėvai domisi jų vaiko galimybėmis daryti pažangą. 2,9
5.Egzistuoja aiškūs susitarimai, kokiomis formomis ir kokiu metu vyks bendradarbiavimas su tėvais. 3,0
Stiprieji veiklos aspektai:
- Tėvai ir mokiniai sutinka, kad mokytojų, mokinių ir tėvų tarpusavio santykiai grindžiami pagarba, pasitikėjimu.
- Tiek mokiniai, tiek mokytojai sutinka, kad tėvams pakanka informacijos, kurią gauna iš progimnazijos apie savo vaikų mokymąsi.
- Mokiniai sutinka su teiginiu, kad klasės auklėtoja(-s) sudaro galimybes tėvams aktyviai įsitraukti į klasės bei progimnazijos gyvenimą.
- Tėvai ir mokiniai teigia, kad bendravimas su klasės vadovu yra paremtas abipusiu pasitikėjimu.
- Tėvai nurodė, kad domisi vaiko ugdymu mokykloje.
- Mokytojai sutinka, kad jų tarpusavio santykiai kolegiški, geranoriški, kad jie dirba kaip profesionalų komanda.
- Mokyklos bendruomenė kartu džiaugiasi pavykusiais projektais, pasiekimais, laimėjimais.
Tobulintini veiklos aspektai:
- Tiek mokiniai, tiek tėvai sutinka, kad mažai domisi mokyklos ir klasės gyvenimu, vengia dalyvauti renginiuose.
- Mokiniai norėtų daugiau sulaukti mokytojų pagyrimų, pripažinimo.
- Tėvai pasigenda mokykloje organizuojamų šviečiamųjų užsiėmimų įvairiomis vaikų ugdymo temomis.
- Mūsų mokyklos mokytojai pastebi, kad nėra kryptingo, nuoseklaus vienas kito pamokų stebėjimo ir aptarimo tarpusavyje.
- Mokytojai pasigenda aiškių susitarimų, kokiomis formomis ir kokiu metu vyks bendradarbiavimas su tėvais.