12November
STEAMokslininko pėdomis |
|
|
|
There are no translations available.
Spalio 25 d. įgyvendinant progimnazijoje vykdytą programą ,,STEAMokslininko pėdomis“, 8b kl. mokinių grupė lankėsi Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakultete statybinių medžiagų laboratorijoje. Čia mokiniai dalyvavo edukacijoje “Makaronų tiltai”, kurią vedė dėstytojas Deividas Nesovas. Aštuntokai patys projektavo ir iš makaronų statė tiltų konstrukcijas. Įdomiausia buvo išmatuoti pačių pagamintų “makaroninių tiltų” konstrukcijų tvirtumą svoriais. Rezultatai nustebimo. Veikla aštuntokams buvo įdomi ir naudinga. Dėkojame Šiaulių Valstybinės Kolegijos dėstytojui Deividui Nesovui. Mokytojos D.Urbonavičienė, N.Ganusauskienė, D.Šukienė. |
Read more
|
12November
Edukacinė išvyka į Vilnių |
|
|
|
There are no translations available.
Įgyvendinant spalio 25d. mokykloje suplanuotą veiklą "STEAMokslininko pėdomis" Vilniuje interaktyvus iliuzijų šou septintokus sutiko Naujojo teatro kamerinėje salėje. Fizikos ir meno integruotų veiklų metu moksleiviams buvo demonstruojamos iliuzijos ir magijos triukai, lydimi įspūdingo apšvietimo, scenografijos bei specialiųjų efektų. Interaktyvaus šou metu moksleiviai turėjo išskirtinę galimybę dalyvauti edukacinėse dirbtuvėse, kurių metu supažino su praktine atliktų triukų puse bei kitomis iliuzijų meno ir fizikos mokslo paslaptimis. Taip pat apsilankėme Energetikos ir technikos muziejuje.
|
Read more
|
12November
Transporto logistika iš arti |
|
|
|
There are no translations available.
Spalio 25 d. grupė 8a klasės mokinių lankėsi Verslo ir technologijų fakulteto II rūmuose ir dalyvavo STEAM veikloje „Transporto logistika iš arti“. Mokiniai susipažino su krovinių ženklinimo ir pakavimo būdais. Praktinės veiklos metu mokiniai analizavo saugaus krovinio gabenimo būdus, skaičiavo trinties koeficientą tarp skirtingų paviršių, matavo posvyrio kampą. STEAM veiklos metu mokiniams teko išbandyti krovinių kėlimo būdus, reikėjo pasirinkti tinkamus tvirtinimus bei priemones pakuočių apsaugai. |
Read more
|
17October
„Sraigės – stebuklingos kriauklių gyventojos“ |
|
|
|
There are no translations available.
PUG 3 ugdytiniai lankėsi Šiaulių techninės kūrybos centre. Edukacinio užsiėmimo „Sraigės – stebuklingos kriauklių gyventojos“ metu ugdytiniai, kartu su edukatore Ieva, tyrinėjo afrikines sraiges. Smalsieji tyrinėtojai tyrinėjo sraiges liesdami, stebėdami ir klausydami apie jų gyvenimo būdą. Mažieji nuotykių ieškotojai sužinojo daugybę įdomybių apie šiuos lėtai judančius moliuskus, kurių kiekvienas nešioja savo namelį ant nugaros.
|
Read more
|
04October
SPALIO 4 DIENA - PASAULINĖ VAIKŲ ADORACIJOS DIENA |
|
|
|
There are no translations available.
Spalio 3d. minėjome Pasaulinę vaikų adoracijos dieną. Ketvirtokai rinkosi į Švč. Mergelės Marijos Nekaltojo Prasidėjimo bažnyčią ir čia savo mintis ir maldas skyrė Jėzui Švenčiausiame Sakramente. Kartu su vaikučiais buvo kleb. G.Jonikas, katechetės ir tikybos mokytojos. Akimirka, praleista prie Švenčiausiojo Sakramento, uždegė mūsų širdis meilei ir draugystei. Šią šviesą parsinešėme ir į savo namus. Vaikų džiaugsmas akyse atskleidė susitikimo su Kristumi bendrystę ir šventumą. Dėkoju dalyvavusiems vaikučiams ir tėveliams. Tikybos mokytoja N. Melinienė |
Read more
|
24September
Išvyka į Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos STEAM centrą |
|
|
|
There are no translations available.
7b klasės mokiniai rugsėjo 3 d. dalyvavo Šiaulių STEAM centro veikloje "Tapk produkto dizaineriu". Jos metu mokiniai sužinojo apie CNC technologijas, lavino kompiuterinio raštingumo įgūdžius, naudodamiesi kompiuterinės braižybos programa Onshape, kurė nesudėtingą objektą–konstrukciją bei iš arčiau susipažino su lazerinėmis pjovimo-graviravimo staklėmis. Kita veikla „Tyrinėjame gamtinę aplinką: kaštonų plaunamoji galia" septintokai tyrinėdami iš kaštonų vaisių pagamino ploviklį ir įvertino jo plovimo efektyvumą įvairios kilmės dėmėms. Veiklos metu sprendė klausimus: kaip veikia ploviklis vandenyje? Kokią įtaką gamtinei aplinkai daro perteklinis sintetinių ploviklių naudojimas ir kodėl svarbu būti draugiškam aplinkai.
|
Read more
|
17September
Šiaulių bėgimas 2024 |
|
|
|
There are no translations available.
Rugsėjo 22 d. miesto gatvėmis pasileis Šiaulių bėgimas 2024! ☀
Bėgam‼️!
? Bėgimas vyks centrinėmis miesto gatvėmis pro įžymias Šiaulių miesto istorijai vietas: Povilo Višinskio paminklą, Šiaulių Amfiteatrą, Talkšos ežero pakrantę, Auksinį berniuką, Geležinę lapę, Šiaulių miesto bulvarą ir kt.
? Programoje:
12 val. Vaikų bėgimas 700 m?♀️ 13.00 val. ,,Saulės mūšio" datos atminimui skirtas bėgimas 1236 m ? 14 val. 5 km bėgimas ?♂️ 14 val. 10 km bėgimas ?♂️
ℹ️ Bėgimo registracijos nuoroda: https://www.lbma.lt/registracija/siau
|
11September
Vilties piligrimai - Kristaus sekėjai!” |
|
|
|
There are no translations available.
Vilties piligrimai - Kristaus sekėjai!” - tokiu šūkiu rugsėjo 7 d. prasidėjo XXII tarptautinis piligriminis žygis į ŠILUVĄ. Šiais metais žygis buvo skirtas paminėti jubiliejinius 2025 metus. Žygio iniciatorius ir vadovas Šiaulių vyskupas Eugenijus Bartulis , kaip ir visada, entuziastingai vadovavo piligrimų eisenai. Buvo džiugu matyti ir vyskupą koadjutorių Darių Trijonį, prisijungųsį prie 350-ies piligrimų eisenos ir mielai bendravųsį su jaunaisiais piligrimais. > |
Read more
|
28August
Mokslo metų pradžios šventė |
|
|
|
There are no translations available.
Mielieji !
Mokslo metų pradžios šventė
Vyks rugsėjo 2 d. (pirmadienį) 10.00 val.
Gytarių progimnazijos kieme
Mokyklos administracija
|
18June
Edukacinė išvyka į Vilnių |
|
|
|
There are no translations available.
Birželio 10 d. 6b ir 7b bei keletas 8c klasių mokinių su mokytojomis Irma ir Dalia vyko į Vilnių. Kultūrinės edukacinės programos - ekskursijos metu pasivaikščiojome po senamiesčio kiemelius, supažinome su unikaliu Vilniaus senamiesčio kultūros paveldu, pastatų ir kiemų formavimosi raida ir užstatymo kaita. Kilome į Gedimino kalną funikulieriumi. Apžiūrėjome Lietuvos sostinę iš aukštai. MO muziejuje aplankėme parodą, susipažinome su Lietuvos, Latvijos ir Estijos modernaus bei šiuolaikinio meno kūrėjų darbais.
|
Read more
|
|
|