There are no translations available.
Lapkričio 21 d. dvi 5-8 kl. mokinių komandos (1 komanda: Liutauras Remeika 5a kl., Henrikas Remeika 6a kl., Augustė Stonytė 7a kl., Deimantė Navickaitė 8b kl.; 2 komanda: Emilija Dobrikaitė 5c kl., Adas Navagrudskis 6b kl., Imantas Bakčiūnas 7b kl., Sabina Ričkutė 8a kl.) dalyvavo į Šiaulių „Romuvos“ integruotame tiksliųjų ir gamtos mokslų konkurse „Žinių traukinys“. Komandos varžėsi su komandomis iš dešimties Šiaulių miesto progimnazijų. Gavę žemėlapius komandos išvyko į nurodytas šalis: fizikos, IT, matematikos, chemijos ir biologijos. Fizikos šalyje užsidėję apsauginius akinius ir pasinaudodami lazeriniais šviesos šaltiniais mokiniai turėjo tyrinėti šviesos spindulių eigą vandenyje ir stikle. Informatikos šalies stotelėje atliko programavimo ir skaičiuoklės užduotis. Atliekant užduotis reikėjo pasitelkti ne tik informatikos, bet matematikos žinias.
Chemijos šalyje stebėjo kaip rūgštiniai ir šarminiai tirpalai keičia indikatorių spalvą, atliko eksperimentą ir išsiaiškino, kaip naudojantis gamtiniais ir cheminiais indikatoriais galima nustatyti, koks yra tirpalas - šarminis ar rūgštinis. Atlikdami skirtas užduotis mokiniai, įgijo tiriamosios veiklos įgūdžių ir kartu patyrė pažinimo džiaugsmą. Biologijos šalies stotelėje teko pademonstruoti, kaip pripūsti balioną nenaudojant oro, atlikti užduotį su mikroskopu. Teko šiek tiek paspėlioti, kieno ląstelės matomos, kokiai karalystei galime tą organizmą priskirti ir kokiame organe tos ląstelės išsidėstę. Trečioje užduotyje teko nustatyti, kiek metų pažymėta ant sumedėjusio augalo stiebo. Matematikos stotelėje pasitikrino žinias bei gebėjimus atlikdami suktas užduotis. Užduotys skatino mąstyti logiškai ir greitai. Konkurso pabaigoje visi dalyviai išbandė savo jėgas individualiose varžytuvėse. Asmeninėje įskaitoje trečioji vieta atiteko Adui Navagrudskiui 6b kl.
Chemijos šalyje stebėjo kaip rūgštiniai ir šarminiai tirpalai keičia indikatorių spalvą, atliko eksperimentą ir išsiaiškino, kaip naudojantis gamtiniais ir cheminiais indikatoriais galima nustatyti, koks yra tirpalas - šarminis ar rūgštinis. Atlikdami skirtas užduotis mokiniai, įgijo tiriamosios veiklos įgūdžių ir kartu patyrė pažinimo džiaugsmą. Biologijos šalies stotelėje teko pademonstruoti, kaip pripūsti balioną nenaudojant oro, atlikti užduotį su mikroskopu. Teko šiek tiek paspėlioti, kieno ląstelės matomos, kokiai karalystei galime tą organizmą priskirti ir kokiame organe tos ląstelės išsidėstę. Trečioje užduotyje teko nustatyti, kiek metų pažymėta ant sumedėjusio augalo stiebo. Matematikos stotelėje pasitikrino žinias bei gebėjimus atlikdami suktas užduotis. Užduotys skatino mąstyti logiškai ir greitai. Konkurso pabaigoje visi dalyviai išbandė savo jėgas individualiose varžytuvėse. Asmeninėje įskaitoje trečioji vieta atiteko Adui Navagrudskiui 6b kl.
View the embedded image gallery online at:
https://gytariai.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=1158%3Aintegruotas-gamtos-ir-tikslij-moksl-konkursas-ini-traukinys&lang=en#sigFreeId227c00fb47
https://gytariai.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=1158%3Aintegruotas-gamtos-ir-tikslij-moksl-konkursas-ini-traukinys&lang=en#sigFreeId227c00fb47